صبح دوشنبه ۱۹ شهریور بعد از انتشار خبری مبنی بر تحصن و اعتراض کارکنان سازمان بهشت‌زهرا(س) شایعاتی درباره این اتفاق در فضای مجازی شکل گرفت و برخی از توقف فعالیت‌های عادی در بهشت‌زهرا(س) نوشتند. اما اصل ماجرا چه بود؟

بهشت زهرا

همشهری آنلاین:پس از اعتراض برخی از کارکنان سازمان بهشت زهرا(س)، معاون عروجیان این سازمان در جمع کارکنان حاضر شد و آنها خواسته‌های خود را بیان کردند. معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا هم پس از شنیدن خواسته‌های کارکنان این مجموعه دستورات لازم برای پیگیری رفع مشکلات کارکنان صادر کرد.

برای اختلال جزئی از مردم عذرخواهیم

همچنین محمدجواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره این ماجرا گفت: فرایند خدمات‌رسانی در بهشت زهرا(س) به هیچ‌وجه متوقف نشده است. تنها تعدادی از کارکنان گلایه‌مند بوده و اعتراضشان را بیان کردند، این در حالی است که باقی افراد مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی بودند، بنابراین جریان خدمت به شهروندان به هیچ‌عنوان متوقف نشده بود. مطالبات کارکنان در حوزه رفاهی و معیشتی بود و با رایزنی‌هایی که با معاونت مالی شهرداری تهران صورت گرفت، به خواسته کارکنان جامه عمل پوشانده‌ایم. هم‌اکنون تمام کارکنان در محل کار خود حاضر و مشغول فعالیت هستند. با این حال تلاش شد تا وقفه‌ای در فعالیت سازمان بهشت زهرا(س) ایجاد نشود اما اگر اختلال جزئی هم شهروندان احساس کردند، از ایشان عذرخواهی می‌کنیم.

اعلام آمادگی برای پیگیری مطالبات کارکنان

سازمان بهشت زهرا(س) از جزئیات شرایط فعالیت کارکنان این سازمان اطلاعاتی در اختیار روزنامه همشهری گذاشته است. براساس این اطلاعات، ساعات کاری کارکنان بخش‌های مختلف بهشت زهرا(س) به‌صورت شیفت‌های ۲۴– ۲۴ و حقوق دریافتی آنها، رقمی بالاتر از پایه حقوق کارگری و کارمندی است. خدمات رفاهی و مناسبتی آنها نیز بنا بر نوع قرارداد کارکنان در اختیار آنها قرار می‌گیرد و مسئولان سازمان برای پیگیری مطالبات کارکنان اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 880149
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha